Het Kamper Trompetter Korps en BrugMedia hebben een sponsorovereenkomst getekend. Er gebeurt veel binnen de vereniging en het online/offline platform van weekblad De Brug zijn het perfecte medium om verenigingsnieuws te publiceren. BrugMedia gaat het KTK ondersteunen in haar PR door ruimte in de krant aan te bieden.
Namens het Kamper Trompetter Korps heeft José Bennink (voorzitter) haar handtekening gezet onder de overeenkomst. Commercieel directeur Johan van der Kolk deed dat namens BrugMedia.
Lubert Bosman (KTK Partners) laat weten erg blij te zijn met de sponsoring en ziet KTK en BrugMedia beiden als goede ambassadeurs van de stad Kampen. Bosman: “Het KTK treedt ook buiten Kampen veel op en soms zelfs in het buitenland. Van burgemeester Bort Koelewijn kregen we al eens te horen dat we echte ambassadeurs van de stad zijn en deze partner is dat in mijn ogen ook. Als ik wil weten wat er in Kampen speelt, lees ik De Brug.”
BrugMedia is enthousiast
Van der Kolk is eveneens blij met de samenwerking. Hij benadrukt dat voor nieuws niet hoeft te worden betaald. “We verslaan wekelijks nieuws van verenigingen. Een pr-campagne is echter wat anders. Daarvoor moet worden betaald. Om KTK te steunen doen we dat voor hen tegen een sterk gereduceerd tarief.”